Svalkande dopp

2008-11-03 | 20:59:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer


Elsas premiärdopp utfördes i en gammal (säkert 30år) badbalja, modell pytteliten, som mormor släpat hit. Hon skrek praktiskt taget hela tiden o tyckte inte alls att det var särskilt roande. Vi gjorde ett nytt försök idag med en badbalja inköpt på Ikea. Ful och otymplig men ack så bra - hon älskade det och plaskade på likt ett aerobicpass.

I går tog snälla Daniel med Wilma på Viktors hockeymatch. Milla o jag satt som vanligt klistrade framför Gossip girl med nötter, frukt och kaffe. Eftersom Viktor tagit bilen med Wilmas stol i fick jag släpa ut den gamla från garaget (en blytung historia), av någon konstig anledning knäckte jag ryggen och var inte annat än stel i går kväll. Dock i morse vaknade jag med en enorm smärta och senare, i eftermiddags, blev det värre. Jag har vankat fram som en gammal gumma. Ja, varje dag blir man påmind om åldern :)
Jag blir ju faktiskt tjugosex nästa torsdag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0