Vingligt men trevligt

2008-11-16 | 22:29:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går, lördag firade vi våra gemensamma födelsedagar i goda vänners lag.
Vi dukade upp pajer, en stor grönsallad och olivbröd blandat med dryck för ett helt kompani. Det är verkligen svårt att beräkna åtgången, vilket vi också fick se dagen efter.

Boxen med Chapel Hill var nästan full.
Flera flaskor vitt och rött stod kvar.
En magnum mousserande,
oräkneliga spritflaskor och ett halvt lock öl.

Trots det var våra gäster....dyngraka (mer eller mindre).
Det blev en trevlig middag som övergick till Sing Star (till Daniels stora förtjusning). Maria och jag sjöng ihop ett flertal låtar men Daniel höll hårt i den andra mikrofonen.
Han förlorade mot oss kråkor gång på gång och bytte färg på micken, dock utan resultat :)
Trots högt alkoholintag vågade sig inte alla fram till tv´n för att ta ton.... Vad kan egentligen hända?!


Daniel och lillebror Jesper lyckades sätta några toner i alla fall.


Som sagt, Daniel höll hårt i mikrofonen (därför detta envisande med att fastna på varje bild!)


Min kära vän Moffe (med "Räkan" i magen) och Roger.

  
1) Moffe & Roger
2) Brodern, hans flickvän Lollo och syster.
3) Daniel (igen), Jesper och söta Lollo.
  
4) Maria, jag, Richard & Daniel
5) Maria, Daniel (som bytte sida), Jesper
6) Richard, Daniel (va f-n!) o Jesper

Wilma sov hos mina föräldrar denna kväll/natt medan Elsa stannade hemma med oss. Framåt elvatiden kom svärmor och "löste" av oss. Snällt nog ställde hon (efter ett kvällsarbetspass) upp och passade Elsa så vi tog taxi in till storstadspulsen på Avenyn.
Knallade in på Lounge där grabbarna traditionsenligt intog varsin Tequila (urk!), jag höll mig till Xider :)
Milla, som fuskigt nog tillbringat senaste veckan i Egypten, kom direkt från flygplatsen till oss och våra vingliga ben. Dansade ett par timmar, Olle, Richard och Lennon runt "strippstången", haha!
Ja, som sagt....alkoholintaget var rätt högt!

Lagom vid halv fyra kom vi innan för dörren hemma. Sängen blev nog rätt glad och se mig :)

Top of the day: Jessica & Daniels kyssar på Avenyn (ja, Daniel ÄTER upp henne!)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0