Aktivering av energiknippe

2008-10-31 | 12:28:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går när Wilma vaknat upp från hennes middagslur tog jag med henne till den närliggande lekplatsen. Hon älskar verkligen att gunga, klättra och göra sig av med energi (vilket hon också behöver!) Efter det så gick vi vidare till mataffären för att inhandla dagens mat, bestämde mig för att göra ugnspannkaka.
Stina, en barndomsvän, som numera pluggar i Lund var hemma i Lerum på besök och så även hos oss. Ugnspannkakan uteblev då jag o Viktor hamnade i en dispyt, tappade fullständigt lusten på att ens röra ett köksredskap. Nå ja, kvällen avslutades med filmen Sex and the city. Humöret kom tillbaka efter skratt av Samanthas galna sexbehov och en glimt av Carries alla godbitar (en sån walk-in-closet hade jag inte tackat nej till!)









    
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0