Gnälliga jag...

2008-10-20 | 14:08:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Har en riktig "tråkdag" idag.
Först försov vi oss i morse, vaknade kvart över åtta. Halv nio skulle Wilma vara på dagis. Fick släpa med Elsa innan hon ens hunnit få mat i sig. Ut i regnet och rusket. Pissväder!

Nu ligger båda barnen och sover så jag får passa på o njuta den lilla lediga stund jag får för mig själv. Jag börjar bli så smått tokig på att gå hemma om dagarna, måste hitta på något att göra. Viktor har sin hockey men jag har ingenting att ägna mig åt annat än hemmet o barnen. I hela mitt liv har jag sysslat med hästhoppning och haft egna hästar. Det är ingenting jag kan ta upp igen, tiden finns liksom inte. Fast jag måste erkänna att jag varje, varje dag tänker på tiden med hästarna...det är det som är min "grej". Viktor tränar alla dagar i veckan förutom tisdag och lördag. Jag måste verkligen ta mig i kragen och hitta något för mig.... Även fast 7 dagar delat på två är 3.5 så får jag väl nöja mig med mina två fjuttiga dagar. Kan ju va kul om man hinner ses själva också...Morr!

Nog med gnäll... Ska surfa runt och hitta lite potensiella möbler till mitt kontor.
Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0