Kurr, kurr...

2008-10-03 | 17:38:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag försöker verkligen tänka på alla dom där målen man bör få i sig varje dag. 6-8 mål säger dom som tror sig veta.

Svärmor passar Wilma idag eftersom jag fortfarande är sjuk. Viktor skulle till systemet för att köpa mig en flaska vitt. Tokstollen ringde precis o hade glömt kortet hemma... Så nu ska han tillbaka dit för att sedan hämta Wilma. Tiden tickar på och min mage kurrar som bara den, det är nästan så att jag funderar på att bjuda in mig hos grannen och deras matosfyllda kök. Dom där 6-8 målen om da´n är alltså, precis som alla andra dagar, som bortblåsta.
Det började rätt bra i morse, frukost vid tio och sedan mellanmål med skorpor och kaffe vid tolv... Sen glömde jag bort det som sägs vara så bra....

Jobbigt är det i alla fall,
med en kurrande mage....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0