På schemat i kväll: Raj-raj!

2008-10-24 | 19:47:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Återigen väntas en partykväll. Viktor ska ut me sitt grabbgäng o jag med Milla. Antar att vi alla möts upp inne i stan. Sitter just nu o väntar på leverans av Milla, det vita vinet och kvällens middag :)

I går var Milla o jag inne i stan o shoppade.  Lerums centrum har varit mitt mekka så länge jag kan minnas. Jag har alltså inte varit inne i stan på evigheter sen!
Fick i alla fall köpt en kofta (med bl.a. angora) från Zara, en top, en tunika/klänning, knästrumpor från Gina Tricot och en söt mössa från H&M. Återkommer under morgondagens eventuella bakfylla med bilder på mina fynd :)

Nä, Milla...Nu vill jag korka upp vinet, tack!
Ni läsare: Ha en trevlig fredagskväll!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0