Glädjande solstrålar

2008-10-17 | 22:16:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vilket väder vi bjöds på idag! Strålande solsken o alldeles underbart!
Min kusin kom hit ut idag o hälsade på. Vi tog en promenad bort till mormor (hennes farmor) för att visa upp deras lilla underverk. Både mormor o morfar var så faschinerade över att ha två små liv hemma hos dom. Blev bjudna på gammalt hederligt kokkaffe, smörgåsar o varm korv. Alltid lika mysigt att komma hem till mormor och ett dukat bord.

Fortsatte sedan våran promenad tillsammans med mamma (som också var hos mormor). Synd att man glömde solglasögonen hemma för dom hade verkligen kommit väl till pass idag, kanske också en av dom sista dagarna för i år som man kan använda dom?!

Elsa somnade gott i vagnen och efter att Viktor kommit hem åkte vi till svärföräldrarna för att äta middag. Wilma har varit hos dom hela dagen och hon stannar även där över natten. Känns tomt men samtidigt rätt skönt - är man en dålig mamma om man säger så?!

Och i morgon ska våran stora prinsessa gå på sitt första barnkalas!
Känner mig såå stolt och hon känns plötsligt ännu större! Wilmas dagiskompis Lowa fyller tre år i morgon så mellan 11 och 13.00 ska hon vara där på kalas.

Nu har Viktor o jag precis kikat på första omgången av Idol men sängen väntar redan på oss. En tvåbarnsmamma får inte alltid den sömnen som kanske krävs :)

Förresten, vilken "Idol" tyckte du var bäst ikväll?
Jag röstar för Anna!

Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0