Faschinerad & kär

2008-09-12 | 22:10:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Mellan kräkningar o blöjbyten, skrik och pip så är man ändå så faschinerad och kär!
Jag kan sätta mig framför tv´n för ett inplanerat tv-program men ändå kan jag inte släppa blicken från Elsa. Timme efter timme kan jag sitta och studera denna underbara lilla tjej!
Den mjuka babyhuden, dom små, små fingrarna, minspelen med alla grimaser.

Och Wilma känns plötsligt så stor, trots att hon bara är 2 ½...
Lika underbar och lika faschinerande är hon för tänk vad tiden går fort!
Hon sjunger, dansar, drar sina egna skämt och babblar på för fulla muggar.

Ja, jag är verkligen helt fjärilsfylld i magen av lycka!
.
Postat av: Caroline

åhh vad härligt att höra - stort grattis än en gång!! Men att ni övergav Malva - det är ju bara såå fint (även om Elsa också är ett supergulligt namn!). Men då kanske jag kan haffa det om/när det blir dags...?? ;) Stor kram från mig till dig!

2008-09-15 @ 19:05:28
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0