Mamma rapporterar

2008-09-17 | 19:48:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag måste ha gjort många bra saker i livet för att förtjäna så snälla barn som jag fått :)

Wilma sov 12 timmar i sträck, åtta på kvällen till åtta på morgonen. Elsa vaknar en gång under natten och vill ha mat. Nu ska vi inte klaga med tanke på att det finns tusentals mammor som måste amma sina små varje eller varannan timme om natten.

Idag har jag tagit mig en promenad. Njuter av varje stund som jag får vara ute och promenera med tanke på att jag var sängliggandes i flera månader under graviditeten.
Gick och hämtade ut ett paket från H&M med kläder som jag beställt till Wilma. Har faktiskt inte köpt mer än något enstaka sett till Elsa, mest längtar jag efter att hon ska växa i sina röda DKNY-skor, så små och så söta! 
Visserligen har hon en uppsjö kläder efter Wilma men jag har helt enkelt inte hittat något som fallit mig i smaken. Tänkte dock ta en tripp till Allum för lite shopping i morgon eller på fredag. Ska köpa lite gardiner och annat också.

I morgon fyller lillasyster 22 så på fredag vankas det kalas!
Frågan är bara vad jag ska köpa till henne?!

Nu ska jag rosta mig lite mackor, göra ett glas Oboy (farligt gott!) och kika på Idol.
Viktor spelar ishockeymatch i dag så jag har själv fått lägga småttisarna....
Hej så länge!

Bilden nedan: Elsa, en vecka gammal
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0