Stolt storasyster

2008-09-15 | 20:14:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Äntligen har jag fått tummen ur och laddat upp bilderna i från BB.
Den första bilden är så härlig, det verkligen strålar stolthet från Wilma!

OBS! Viktors dunderstora blåtira har INTE jag orsakat :)
Den har han införskaffat själv under en ishockeyträning, bara så ni vet!





Idag var BVC här på hembesök och Elsa skötte sig galant ;)
Hennes vikt har, sedan senaste vägningen, ökat med 130 g, bra med andra ord!

7/9, vikt: 3590 g
10/9, vikt: 3500 g
15/9, vikt: 3630 g


Frölunda Indians spelar nu på tv mot HV71, tänkte att jag ska sätta mig och heja på indianerna lite! Äntligen har hockeysäsongen kört i gång! Många gånger när jag sätter mig framför tv´n med Elsa i famnen så glömmer jag helt bort att tv´n faktiskt är på. Det är lika faschinerande varje dag att bara sitta och titta på vårat lilla under!
.
Postat av: Rebecca

Så fina bilder och så fint med en stolt storasyster. Fick tilbaks mina myskänslor från när vi själv låg där för snart 7 månader sedan med lillasyster nykommer. Så härligt.

Med vänlig hälsning rebecca

2008-09-16 @ 19:26:06
URL: http://cheeky.zoomin.se
Postat av: Caroline

Åhh vad Wilma börjar bli lik dig!? Såg inte det sist men herregud - nu är hon ju en liten mini-Josse ju!! Kram kram!

2008-09-16 @ 23:57:01
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0