En vanlig, tråkig, regnig dag...

2009-04-08 | 11:35:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Jag avskyr detta regnande.
Detta eviga regnande.

I går skulle jag hälsat på Moffe och Leah men kom aldrig i väg då Viktor glömde montera Elsas bilbarnsstol. Dessutom var han inte direkt samarbetsvillig när jag väl fick tag på honom.
Och idag, ja stolen är monterad men vem sjutton vill åka till Slottsskogen i ösregn?
Dessutom fick jag ett migränanfall i går så bollen känns lite seg idag, lite molande huvudvärk fortfarande.

Karina ringde förut, ska planera vårat gemensamma firande av påskaftonen lite senare ikväll. Jag tänkte anordna någon sorts skattjakt för Wilma och Olivia. Wilma har önskat sig ett Bobbycarsläp så det kan passa bra att få i påskpresent.

Och projekten här hemma har äntligen börjat ta fart....igen!
Viktor spikade färdigt den sista fasaden igår så nu känns huset helt igen. Vi har också hittat en ytterdörr som ska inhandlas inom det närmsta. Ska bli skönt att få byta ut den bruna, fula teakdörren mot en ny.
Är dock lite konfundersam över fasadfärgen. Innan vi köpte huset målades den i svart, vilket är snyggt till puts men jag är mer inne på vitt eller grått...Hmm... Många beslut är det som ska tas.

Näpp, åter till vardagssysslorna!
Hörs senare!

.
Postat av: Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



Ett finfint pris från en finfin barnbutik ligger i potten :)

2009-04-08 @ 13:30:53
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0