Ja, tack!

2009-04-19 | 14:48:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Av någon konstig anledning när jag surfar runt och letar efter något specifikt, så hamnar jag alltid på sånt som jag egentligen inte alls ska kolla på. Nu hittade jag en vedtunna, fast i stället för dom klassiska i trä (som för övrigt är tokohygieniska såvida dom inte är plastbelagda) så var denna tillverkad i rostfritt stål.

Vi har faktiskt pratat om en vedtunna och sänka ner i altanen, men denna hade jag kunnat tänka mig att ha nedsänkt i trädgården, precis som på bilden nedan. Lockande, eller hur?



Det bästa av allt är att dom kan värmas upp med både el, kamin (vedeldning), kopplas till värmepanna och solvärme. Det sistnämna har ju faktiskt vi installerat (Yes, vi är såå miljövänliga!). Så det tycker jag i alla fall är ett bra argument. Ska försöka lägga upp det på nåt snyggt sätt till Viktor. Han gillar extravaganta prylar även fast denna kanske inte är prio ett för oss just nu!

På modulpool.se hittar man dessa tunnor i olika utföranden.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0