Kan det vara sockret?

2009-04-06 | 12:02:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Solen skiner,
Wilma är i centrum med hennes mormor,
Elsa sover på altanen....
och jag...jag sitter inne.

Väskorna ifrån Branäs är fortfarande ouppackade,
diskmaskinen måste plockas ur,
en (flera) tvättmaskin sättas på.
Massa saker måste göras men jag har ingen som helst lust.

Ska man sparka sig själv i baken eller ska man unna sig en slappardag?!
Jag har ju egentligen massa projekt jag kan påbörja men....

...det är nog sockret.
Jag har satt mig själv på sockeravgiftning i fyra veckor. Inga påskägg för mig alltså.
Varje dag stoppar jag i mig bullar och/eller godis, det går inte. Får tänka lite på beach 2009 också :)

Nää, jag börjar med att stänga av datorn så får vi se vad jag tar mig för.
Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0