Mäh, va gör jag?!

2009-04-29 | 10:38:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, det kan man undra.
Solen skiner. Det ska bli upp emot tjugo grader idag. Och jag, jag sitter inne.
Betalar räkningar, alltid lika roligt.....

Elsa har sovit fram tills nu, den lilla sjusovaren. Hon hade ingen bra dag i går med sin stackars tandsprickning. Hon behövde nog sova ut helt enkelt.

Funderar på vad man ska hitta på idag?
Wilma går på dagis till halv tre, jag skulle egentligen jobbat men fick undanstökat det mesta i går. Däremot måste jag upp till jobbet senare i eftermiddag och skicka in våra deklarationer. Något som jag inte blir klok på. Jag ska plocka fram underlag och annat material från renoveringen av vårat gamla hus. Mäklararvode och viktiga datum ska fyllas i. Jag hade VERKLIGEN lämnat det där huset bakom mig, stoppade huvudet i sanden en smula för att nu mötas med ett sådant projekt. Och det är verkligen ett projekt då vi gjorde ALLT med det där huset, tilläggsisolering, fasad, nya fönster/dörrar. Nya innerväggar, nytt kök, nytt badrum, ny toalett, nytt tak....ALLT!

Nä, nu kallar Elsa.
Hörs sen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0