Tillbaka till verkligheten...

2009-04-14 | 09:46:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Funderar på varför jag bestämt mig för att börja jobba just NU.
Nu när det fina vädret har kommit.
Kanske kan man skriva något anställningsavtal "arbetar enbart då vädret är dåligt såsom regn och snöstorm"?!!

Asch, det är bara o bita ihop och inse livets lott.

Wilma var så glad i morse, hon har ju varit borta från dagis i 1½ vecka, först Branäsresan och sen påsklov. Hon sa till mig i morse "Mirjam kommer bli sååå himla glad och se mig....typ".
Hennes redan breda ordförråd har utökats med utfyllnadsord som "typ" och "coolt". Underbara unge!

Nä, sitter man såhär så får man inget gjort.
Hörs lite senare, nu är det dags för en kopp kaffe!
Ha en bra dag!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0