Vad innehåller den egentligen?!

2009-04-01 | 12:38:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag förstår inte.

Jag köpte en välling till Elsa ifrån Neslé, Godnatt mild havrevälling. Den ska få barnet att sova gott hela natten med mätt mage. Visserligen har hon alltid sovit tokbra nätterna igenom men jag vill ändå prova, särskilt eftersom hon är ett sånt matvrak. Efter att ha provat tre dagar i stöten tog jag tillbaka den gamla vanan att ge vanlig ersättning. Det blev inte riktigt som jag trott med den där vällingen. Gjorde sen ett nytt försök men samma visa igen.

Elsa vaknar vid 02-03 tiden på natten och är TOKPIGG. Superspeedad.
Undrar vad den där vällingen innehåller egentligen?

Nä, det blir ersättning ett tag till tills jag hittar någon annan välling som ger den effekten man vill ha.

Tokigt Nestlé. Tokigt.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0