Aaaah...

2009-08-02 | 14:40:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ligger i soffan, har precis klippt gräsmattan och klippt ner grannens buskar som hänger över på våran tomt. Viktor och Wilma är hos svärföräldrarna och Elsa sover som en prinsessa ska göra.

Lyckades sova till kl. 10 idag. Viktor och Wilma väckte mig med uppdukad frukost, färska frallor. Åkte till mor och far och tog en kopp kaffe men återvände hemåt då Elsa blev trött igen. Ungen sov ändå till halv elva idag! Måste tagit mycket hårt på henne den tripp vi varit på.

Så, nu tycker jag att jag är värd en stund i soffan. Lugn och ro framför laptopen. Kanske ska jag ta tillfället i akt och ta mig en powernap? Oavsett så är det gott att bara göra ingenting.

Återkommer lite senare med bilder från våra sista semesterdagar. Ja, i morgon är det arbetet som kallar...igen! Vart tog semestern egentligen vägen?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0