Ett jobbigt möte

2009-08-18 | 23:00:36 | Kategori: Jossie | 6 kommentarer

Mamma ringde förut och berättade att "gärningsmannens" mamma var där. Slängde snabbt på mig skorna och åkte dit. Jag ville verkligen träffa henne!

En supergo och söt mamma. Precis som vilken mamma som helst!
Gärningsmannen är 20 år, han är sjuk. Allvarligt sjuk. Annars utför man inte något liknande detta.
Fick reda på lite om hans bakgrund. Han fick bland annat diagnosen Asbergers Syndrom så sent som vid 17årsåldern. Han var ofta instängd, svåråtkomlig men som så många beskriver honom; ändå social.
Mamman misstänkte att det var något som inte stod rätt till men kanske inte något så allvarligt som detta. Gångerna då han kom hem med grusiga skor "jag vad nere vid sjön med ett par kompisar". Klart att man tror på sina barn!

Det kändes så otroligt skönt och på något vis en lättnad. Det är inte mamman som genomfört dessa sjuka handlingar, det är hennes son. Jag dömmer ingen.

Slutligen så hoppas jag VERKLIGEN att allmänheten låter bli hans familj och dess anhöriga. Det är INTE dom som utfört handlingarna, det är inte dom som borde avrättas!
Jag vet att många sitter inne med hat inom sig, det är inte rätt. Hatet ska inte gå ut över hans familj. Det är han, den 20årige killen som ska bära allt på sina axlar.

.
Postat av: 123

Fattar inte hur du kan va så förlåtande. Det hade inte jag varit. Familjen borde ha misstänkt något! Han har bilder på seriemördare som Ted Bundy och Jeffrey Dahmer som han ritat själv uppsatta på väggen och var sjukligt intresserad av seriemördare. Hur kommer det gå för katten hon äger? Har den också plågats. Hoppas katten blir omhändertagen av polisen!!!!!!!!!! Pedofiler ska inte kunna komma i närheten av barn och han ska inte kunna komma i närheten av djur igen någonsin!!!!!!!!!!!

2009-08-18 @ 23:30:44
Postat av: Undrande

Vems katt är det du undrar om den har plågats, gärningsmannens mammas katt?



Jag tvivlar starkt på att hans mamma eller hans familj har katt.



Det är dessutom inte mammans fel, men jag vet inte hur noga han har varit med att dölja sina spår, men klart en mamma borde få vara misstänksam, min mamma har flertalet gånger satt dit mig för saker jag försökt dölja.



Om hon ens haft anledning att tro att hennes son höll på med något sånt här borde hon ha konfronterat honom och sökt efter bevis, han påstår sig ha tagit bilder på sina offer, alltså borde hon ha hittat någon digitalkamera med bilder på stympade katter..



Men men, gjort är gjort och jag hoppas innerligt att han får ett hårt straff och när han släpps kommer straffet förhoppningsvis fortsätta.

2009-08-20 @ 17:13:56
Postat av: ...

Hans mamma har både hund och katt tror jag. Han har dessutom skrivit på flashback hur han har knullat med hunden.

2009-08-20 @ 20:54:42
Postat av: Josefin

Familjen hade två katter varav den ena "försvann" för ca 1.5 år sedan. Mamman själv tror, nu med facit i handen, att den katten utsattes för samma sak som katterna/hunden i dessa fall.

Om dom har någon hund vet jag inte.

2009-08-20 @ 21:22:36
URL: http://mrsjossie.blogg.se/
Postat av: Hedda

men vadfan! Jag tycker det är JÄTTEHEMSKT DET HAN GJORDE men för helvete, varför ska människan avrättas? det är ju en lyx!? komma undan så enkelt ska ingen gärningsman göra, de ska sitta inspärrade, få ett knappt mål mat om dagen i en kal cell. varför ska du/vi andra som är så arga avrätta honom, eller vilja det? då är man MINST lika idiotisk och dum i huvudet som den personen! för fan tänk lite! det är jävligt motsägelsefullt.

du som verkar ha sådan respekt för djur och uppenbarligen tycker brott är fel osv, är ju uppenbarligen fan inte bättre själv då du verkar tycka det är OK at straffa en människa med döden pga att denne har begått ett brott, mord, misshandel... JA DET ÄR SJUKT. JA DET ÄR FÖRFÄRLIGT. MEN VAKNA, NÄR KOMMER CIRKELN BRYTAS? inte med dina jävla ord iaf!

2009-08-20 @ 23:48:13
Postat av: otto

mehh... förstår sorgen är stor.



mina föräldrar brukade också ha en liten hund. jag saknar hon som fan, men jag saknar inte mina föräldrar.



tror hon måste vara död nu, var 13 år sen jag sist träffade mina päron.



:/

2009-08-21 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0