God morgon!

2009-08-19 | 10:06:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Göteborgspostens hemsida, överbelastad gällande Lerum/Alingsås. Inte så konstigt!

Ska dra på mig lite kläder och ta en tripp ner till Nordeakontoret för att öppna ett Plusgirokonto.
Återkommer om det senare med alla uppgifter för den som vill bidra med en peng.
Ingen summa är för stor eller för liten!

Hade ingen som helst lust att gå upp i morse. Spenderade gårdagen i soffan tillsammans med brorsan, hans sambo, syster, Daniel, pappa o Viktor. Kikade på en film och slängde i oss på tok för mycket onyttigheter. Det blev alltså lite för sent och dessutom hade jag svårt att somna när jag väl kom till sängen. Det är så mycket tankar som far runt i huvudet! Dygnet runt. Ingen lugn o ro alls.

Måste sno mig, Elsa somnade om redan vid nio så jag får passa på medan hon sover. Viktor grejar i köket (jubel!) och Wilma är på dagis. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0