GP, Kvällsposten & Västnytt

2009-08-14 | 21:17:27 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
Skönt nog finns ingenting mer att rapportera för idag, inga fler upphittade husdjur eller obehagliga brev. Däremot har kontakten med media varit intensiv.

Västnytt var, som jag skrev tidigare, i Lerum idag. Inslaget har sänts på SVT1, först kl. 18.10, senare 19.50 och om jag inte minns fel så kommer det en sändning till runt niotiden.
Intervjun gick över förväntan bra, Gösta filmades lite och mamma intervjuades. Likaså den tjej vars katt hade hittats upphängd utanför polisstationen.

Länk till SVT´s hemsida:
"Oro för fler lemlästade djur i Lerum"

Sedan så kontaktade jag Göteborgsposten. Tidigare har dom enbart haft mindre notiser om fallen vilket jag tycker är rätt så dåligt. Sådant här ska uppmärksammas!
I vilket fall så blev jag uppringt av en journalist som på webben citerade några uttalanden i från mig. Nyhetsredaktionen ringde även senare och på måndag kl. 9.30 är det inbokat en intervju (med bild) med dom.

Länk till Göteborgpostens hemsida:
"Stor oro efter djurattacker"
.
Postat av: Ulrika

Huga..ryser då jag läser vad som hänt =0 Det är ju så sjukt..så illa..så fruktansvärt!! Hur f-n funkar dessa onda människor som kan göra på detta vis??



Kramar!

2009-08-15 @ 13:24:28
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0