Hello sunshine!

2009-08-06 | 12:35:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Solen skiner, Elsa sover och Wilma är på dagis.
Och jag, jag sitter inomhus (shame, shame!) och varvar laptopen med en bok jag fastnat för. Boken "14 år till salu" köpte jag när vi var i Västervik. En sann, svensk historia. Rysligt hemsk och svår att släppa taget om. Det är det som går faller mig i smaken, sanna historier och självfallet smaskig chiclitt :)

Viktor kom i morse med en leverans av färska frallor. Yammie! Jag har nu fått det lyxigt serverat två dagar i rad. I går morse gick Elsa och jag hem till Sandra och Lucas. Sandra hade bakat scones, dukat fram marmelad, ostar och självfallet kaffe. Efter den väl uppskattade frukosten tog vi oss en promenad i högsommarvärmen som bara kom sådär. Rätt så svettiga när vi kom hem till Hallsåsområdet igen. Man kan väl åtminstone få en liten aning om att det vackra vädret kommer på besök?!


Klockan ett ska Wilma hämtas och då är det slut på friden. Mormor kommer på besök idag så vi ska ta oss lite fika hemma hos mamma. Rätt så passande för jag har inte hunnit dricka kaffe ännu. Eller, hunnit o hunnit....har tillbringat tiden framför sånt som jag egentligen inte har tid med; med datorn och boken i sängen :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0