Home alone

2009-08-14 | 23:53:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Tidigare på kvällen var vi hemma hos mamma o pappa och åt middag. En kompis till familjen, från Skåne, var på besök så det bjöds på lite grillat.
På vägen hem säger min spontana man att han och Jonas hade bråttom till tåget...

Jag: "Vilket tåg?!"
Viktor: "Ehm, just det...Vi ska åka till stan o se Europe"
Jag: "Europe?"
Viktor: "Ja, Europe"
Jag: "Vet du ens vilka det är?"
Viktor: "Öh, nej"
Jag börjar sjunga "Final Countdown" och avslutar med "Finns dom ens fortfarande?"
Viktor: "Eh, jag vet inte"

Så, dom stack in till stan. Jag nattade barnen och har under kvällen ägnat på åt planeringen av Elsas 1årskalas.
Egentligen är jag inte den typen som käkar nattamat men i kväll blev jag lite sugen på hönökaka och ett glas mjölk :)
Tvåbarnsmorsan på en fredag! Woooho!

Så gjorde jag ett tappert försök med att smöra brödet med en gaffel (!).
Som bekant så har vi ju inget kök vilket innebär att vi hushåller med diverse plastbestick. Knivarna var slut, skedarna likaså och det som återstod var alltså en plastgaffel av den klenaste modell man kan tänka sig...
Nå väl, mackorna smakade gott!

Tänkte packa ihop för ikväll. Godnatt kära läsare!
.
Postat av: Elena

Hej Josefin,



Jag hoppas att du kommer må bättre snart och du ska veta att jag förstår dig så mycket. Min katt har också plågats till döds men inte i Lerum. Det var för flera år sedan men smärtan finns hos mig varje dag, och jag tänker på henne så ofta som jag kan. Ville säga att du gärna får mejla mig för jag inte vill skriva ut så mycket detaljer i kommentarerna ifall att PSYKOT läser det, men vi är några som vill hjälpa dig och de andra ägarna genom att åka runt på nätterna i det området och förhoppningsvis se något "out of the ordinary".



Мvh Elena,

Kram på dig

2009-08-15 @ 08:38:12
Postat av: ...

Djurplågaren är identifierad nu... Hoppas han dör en långsam och plågsam död!



https://www.flashback.info/showthread.php?t=975755&page=30

2009-08-16 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0