Hysteri

2009-08-31 | 11:12:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Varför denna hysteri? Min "to-do"-lista är på oräkneliga punkter!
Jag har börjat beta av punkt för punkt, Viktors garderob är städad och organiserad (förstår fortfarande inte varför folk inte sorterar kläderna i färgordning ;) ), badrummet är organiserat och klart.

Check, check, check!

På söndag är det dags för 1årskalas för Elsa. Eftersom huset rent av varit en byggarbetsplats sedan några månader tillbaka, så är det jag som ska återställa allting till vanlig standard. Viktor är inte bra på sån´t. Att organisera. Hoppas nu bara att elektrikern kommer idag, senast i morgon och fixar ett eluttag till kylskåpet så att det kan flyttas från tvättstugan, till sin rätta plats.

Är oerhört trött på att leva i ett kaos och många kvällar försvinner då Viktor tränar hockey. Däremot fick jag övertalat honom att onsdagens träning måste utebli annars har vi bara tisdag på oss att greja här hemma. Rätt orealistiskt förstår den som läst min "to-do"-lista.

Daniel kommer hit snart å ska ta en kopp kaffe med mig. Sällskapssjuk som jag är. Måste ringa till banken och försäkringskassan också. Viktor e-legitimation försvann när vi installerade nya datorer på firman. Så vid varje lönetillfälle får jag ringa till banken och be dom föra över till ett annat konto, som jag har tillgång till här hemma. Veligt värre. Enklare hade varit om han pallvrade sig ner till banken o fixade nytt e-leg.

Jag får dessvärre ila vidare, ingen rast och ingen vila. Hörs sen!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0