Insamling...

2009-08-16 | 22:53:13 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
Sitter nu, in i det sista, och funderar.
Vi i våran familj har lovat en pengasumma till den eller de som inkommer med avgörande tips. Men jag kan tycka att allmänheten och de andra som fallit offer för detta kan inkomma med någon sorts summa.

Sen finns det också en del andra personer som engagerat sig i detta, som jag också tycker ska belönas. Det kan jag och vill jag dock stå för själv men jag vill ändå försöka starta en insamling till den som kommer med det avgörande.

Hur går man egentligen tillväga?
Hur "marknadsför" man det?
Utplacerade bössor i olika butiker väger inte så högt. En krona hit eller dit, möjligen en "tjuga".
Tips önskas alltså!
.
Postat av: ann

nån nämnde väl "Dobbys minnesfond" tidigare

2009-08-16 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0