Köksprojekten

2009-08-22 | 12:08:33 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Projekten här hemma har fortsatt om än i ett något långsammare tempo. Jag utför inte allt för många knop om dagarna mer än att engagera mig i allt som rör Torsten och andra utsatta djur.
Viktor har hållt på med köket för fullt och samtliga skåpsstommar står nu på plats, på bilden syns bara en lite del av köket men så ser det ändå ut i dagsläget (bilden gör sig inte alls rättvisa med golvet, får nog ta ett fota med den riktiga kameran också)



Och så fundilurar vi på det där med tapeter, jag var tokinne på att köpa den från Cole & Son som jag hittat men vi funderar ändå på att måla vitt (!). Jag gillar accessorarer och pynt i klatchiga färger och med en tapet så blir man betydligt mer bunden. H&M Home har tex. jättesnygga kuddar i olika färger, mönster och utföranden som hade passat perfekt till den sittbänk vi ska bygga.

På måndag ska vi se ut kakel och också bestämma oss för vilken typ av stenskiva vi vill ha, det blir nog en något mörkare nyans av betonggrå, i granit.

Jag var ett tag lite orolig om vi inte skulle hinna färdigt till Elsas kalas (den 7 september) men att vi hittills hunnit såhär långt är en lättnad. Åh, va jag längtar!

Har inte tid att tillbringa mer tid framför datorn nu, måste ta mig an vårat enorma berg av tvätt. Yippie!
Hörs antagligen senare, har blivit bjudna på middag till Karina o Jonas, men ett litet inlägg ska jag nog hinna med på kvällskvisten :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0