Lite andrum

2009-08-13 | 00:06:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Moffe, Roger o Leah bjöd på en supermysig kväll!
Roger gjorde pizza med parma/mozzarella/basilika och en med salami. Gudomligt goda!
Och kära Moffe hade bakat morotskaka till efterrätt.

Vi åkte minst sagt därifrån mätta!

Det är verkligen skönt att komma utanför väggarna.
Bort från allt va renovering heter. Sätta sig till bords. Andas ut.
Elsa och Wilma gillade också det tillfälliga miljöombytet, dom kravlade och hoppade omkring på deras Fatboykuddar. Leah satt mest och studerade och förundrades över allt liv runt omkring henne. Hon somnade nog rätt gott sen!

Stina och jag tog sedan en rejäl kvällsrunda och satte upp flygblad runt om "olycksplatsen". Träffade på en del hundägare som ville prata. Närmare 50 lappar blev det men jag tänkte fortsätta även i morgon. Kom precis hem o ska egentligen sätta mig med lite arbete som kommit efter. En del saker hade egentligen deadline förra veckan. Shame on me! Nå väl, jag arbetar bäst nattetid så det är väl bara o sätta i gång antar jag!

Tänkte ta mig en förmiddagspromenad med Sandra och Lucas i morgon. Måste börja röra på mig igen. Semestern har satt sina spår och likaså tiden vi varit utan kök (pizza och all annan take-away mat).
Flötig är bara förnamnet!
.
Postat av: Anders

Hej! Tycker så illa om det som hänt. Har ni funderat på att starta upp en fond där folk kan skänka pengar, pengar som eventuellt kunde ges som hittelön etc? Som "dobbys minnesfond".



All lycka till er!

2009-08-13 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0