Livet måste gå vidare...

2009-08-10 | 23:07:12 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
Typiskt nog har jag inte hunnit surfa runt efter köksmöbler. Inte heller har jag tagit hand om mitt enorma tvättberg. Ett skyhögt berg som ska strykas, vikas och läggas in i varje familjemedlems garderob.

Att lägga pommes på grillen gick faktiskt rätt bra. Jag är inte potatistypen men smakade åtminstone för att göra ett utlåtande över resultatet - och ja, det funkade faktiskt. Revbenen däremot blev gudomliga. Han é duktig min man på att laga all man en kvinna kan behöva :)
Wilma mölade nog i sig flest.
Innan maten råkade jag somna till på soffan, känns som om jag har feber. Näsan rinner i ett, ögonen likaså. Oavsett så kände jag mig värd en tupplur på soffan!

Kikade på en film, The Love Guru....kanske inte min vanliga typ av humor men lite småfnitter emellanåt kom det i från mig. Har ingen större lust att kika på något annat än komedier för tillfället.



Bilden ovan tog jag samma dag som Torsten försvann från oss. En riktig mysig stund på mammas och pappas gräsmatta. Ett paket russin och några knäckebrödskivor gjorde oss sällskap!

I sorgens strid får man försöka tänka på alla roliga och mysiga minnen man har. Livet måste gå vidare, och just med tanke på det så känner jag mig ännu starkare att brottas med det här fallet.

I morgon har Viktor och jag 2-årig bröllopsdag. Tänk va fort tiden går!
Firar det gör vi inte förrän på lördag/söndag då vi har ordnat barnvakt. Däremot blir det inte så mycket mer avancerat än en VIP-bio på Bergakungen och en middag på en mysig restaurang. Det anser jag i alla fall lyxigt, det var ett tag sedan man satt och åt i lugn och ro. Och framför allt åt VARM mat!
Alla kulor måste läggas på köket, vi har hela livet på oss att besöka Paris, Rom eller vad det kan tänkas bli i framtiden. Nu ska jag inta lite skönhetssömn! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0