Morr´n, morr´n!

2009-08-24 | 10:42:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag gillar inte o vakna upp o känna att man har en "inte-lust-och-göra-någonting-dag"
Ingenting. Jag har inte lust med någonting.

Tiden går för långsamt för att man ska sitta ner på baken o vänta o vänta. Vänta på vad?
Att Wilma slutar dagis, att Viktor kommer hem från jobbet?

Elsa sover som en stock.

Hade jag åtminstone haft ett kök så hade jag kunnat ställa till med en riktig bakdag. Men nu är ju inte fallet som så.
Kanske kan jag bege mig o ta mig en lång dusch, föna håret i lugnan ro, sminka mig länge och väl. Tja, det kanske kan kännas bättre då! Lite lyx i vardagen. Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0