Nattuggla rapporterar

2009-09-01 | 00:20:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sömn? Vad är det?
En bristvara för min del. Men å andra sidan så får jag nog skylla mig själv...

Varenda kväll, VARENDA kväll så kommer jag på olika projekt på tok för sent. Denna kväll har först ägnats åt att modellera fler figurer till Elsas tårta och just nu beställa papperkopior på fotografier jag tagit. Bilderna laddas nu upp på servern vilket tar tiiiid. 284 bilder ska beställas!

Gäsp. Måste sova.
Om cirka 5 timmar och 47 minuter kommer busfröet Wilma vakna. Hurra. Varför ska hon alltid vakna så tidigt? Vore det inte bättre om hon kunde sussa vidare till åttasnåret åtminstone?

Nä, så fort bilderna är i väg skickade så klappar jag ihop för idag.
Hörs åter i morgon! Godnatt!
Kram från nattugglan
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0