Pappersbröllop = 2 år!

2009-08-12 | 00:16:14 | Kategori: Festligheter | 1 kommentarer

Nej jag har inte glömt bort den (egentligen) och nej vi har inte direkt firat...

Pratar självfallet om våran 2-åriga bröllopsdag :)
Eller för den som föredrar att kalla det "pappersbröllop"



HURRA för oss!


Den 11e augusti 2007 gifte vi oss vid Aluddens strand.
Jag minns denna underbara dag som om det vore i går!

Viktor kom hem med blommor idag. Rosor, något av det finaste jag sett på länge!
Utsidan är mörk, mörk rosa och insidan ljusare rosa. Lovely!

På lördag firar vi alltså med lite mys på stan i form av middag och bio. Övriga timmar kommer att läggas på renovering. Barnfria är vi i alla fall!

.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Josse, vad mycket som händer...



Stort GRATTIS såklart till pappersbröllopet - tycker inte heller att det är längesedan. Det var verkligen en fantastisk dag och du var så fin!



Är så ledsen för det som har hänt Torsten. Såg artikeln i GT och ryste när jag läste det men koopplade inte alls. Så gick jag in och skulle "kolla till dig" på bloggen... Lider så otroligt med er, kan inte förstå vad det är för sjuka människor som kan göra något. Kämpa på i kampen för att hitta svinpälsarna, tänker på er härifrån Norge och hoppas att det hjälper lite iallafall.



Allt är bra här hos oss, bara 3,5 vecka kvar till beräknad födsel. Känns stort, härligt och väldigt märkligt men vi längtar såklart massor. Barnrummet står på vänt och jag längtar till att sätta igång och pyssla med det. Tyvärr måste bara Lars få tummen ur och måla golvet först och eftersom han HATAR att måla så får vi se när det blir gjort. Synd att inte jag kan göra det själv, jag som faktiskt tycker att det är kul...!



Sköt om dig nu,



stor kram Caro

2009-08-12 @ 10:45:58
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0