Regn, regn och åter regn

2009-08-04 | 10:17:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vart tog den svenska sommaren vägen egentligen?
Jag får noll lust till att när det är så grått och trist ute.

Efter att jag lämnat Wilma på dagis så gick Elsa och jag till Ica. Köpte lite färska frallor och jag har nu avnjutit en frukost i lugnan ro, Elsa somnade om.

Egentligen har jag inte tid att sitta framför datorn ens en minut. Måste städa upp efter elektrikern som var här i går. Dom har ju den förmågan, elektriker, att ALDRIG plocka undan efter sig :)
Nu föredrar jag visserligen o städa själv men det finns en hel del gobitar för en sån liten som Elsa, och stoppa i munnen. I går satte Anders (elektrikern) och Viktor spotlights i barnens blivande tv-rum. Rektangulära, toksnygga skapelser - det blir såå bra!

Och så till köket och renoveringen av det. Just nu står vi still. Vi kan inte köpa hem det material vi behöver så länge det regnar. Gipsskivor och spånskivor ska färdas hem på taket på Viktors servicebil. Ja, det krävs upphåll från regnet för det.

Nä, back to work! Det ser ut som kriget här nu. Ska sänka en kopp kaffe och köra i gång!

Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0