Samtal från polisen

2009-08-11 | 11:54:40 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer

Polisen hade precis ringt till mamma. Resultaten från obduktionen blir inte färdiga förrän i slutet av veckan, bara o vänta lite till med andra ord. Hon fick svara på en del frågor, bl.a om deras rutiner på kvällarna (gällande hundarna) så att dom kan få en bredare inblick i hur det kan ha gått till.
Vi vet ju inte ens om Torsten gick ner till bron eller om han blev medlockad från någon annan gata i närheten?

Oavsett så känns det som om polisen lägger ner en hel del tid och resurser på detta. Och jag, jag tänker fortsätta på mitt håll med det som man kan göra!

.
Postat av: Peter

Är, och blev så jävla förbannad när jag i söndags läste om vad som hade hänt i tidningen. Jag blev äcklad och bestört över hur någon kan vara så nedrig att göra det personen gjorde mot hunden. Mina tankar går direkt till den stackars hunden och ägarna. Vad fasen är det för personer som gör så? Jävla idioter!

Samtidigt, kommunen är liten så någon måste såklart veta vem det är som ligger bakom överfallen på djur. Det är dags att folk vaknar till och berättar det dem vet. Detta måste få ett slut!



Jag hoppas så innerligt att denna idiot åker fast med eller utan polisens hjälp och hoppas att du och din familj senare kan gå vidare.



Skolor måste informeras, lappar på gator etc detta får aldrig glömmas bort!



//Peter

2009-08-11 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0