Sängen väntar!

2009-08-13 | 23:17:46 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
Redan nu ska jag försöka lägga mig till ro. Sömnen är ju som sagt en bristvara, men i morgon väntar arbete och jag bör då vara någorlunda fit for fight.

Syster och jag tog en sväng till Tårtdekor i Kungälv. En tårtbutik med allt vad en kreativ människa kan önska sig! Fick köpt en hel del, kanske för något mer än jag tänkt mig... Viktor var heller inte på det bästa humöret när jag kom hem så jag vågade inte annat än att halvera prislappen - ändå föll han av stolen!

Fick också inhandlat material till Elsas inbjudningskort. Hennes 1-årsdag närmar sig mer stormsteg!
Lite senare på kvällen skjutsade jag hem syrran och tog sedan en runda i området. Jag upplevde faktiskt att det cirkulerar mer folk där i trakterna än tidigare. Folk både med och utan sina hundar.

Det är obeskrivligt vad obehaglig det har blivit. Alla går runt och är chockade!
Det går verkligen inte o förstå att det är sant. Och kanske kommer det ett samtal till i morgon, om nästa stackars husdjur....

Göteborgspostens artikeln om den fjärde katten:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=765&a=511251
.
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att Tant dratt i gång första tävlingen på länge..en tävling där du har chans att vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in =)

2009-08-14 @ 11:34:34
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0