Skräcken fortsätter...

2009-08-13 | 20:37:08 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer

Fick tidigare idag ett telefonsamtal från en ung tjej. Till en början undrade hon om vi hört något från polisen gällande Torsten, hur vi mådde etc. Slutligen brast hon i gråt, hennes katt hade hittats upphängd utanför polishuset entré. Brevid låg ett brev under en sten. Det brevet var ägnat polisen enligt media.

Kort därefter ringde Kvällposten (GT/Expressen) som hade en del frågor att ställa. Antagligen går dom väl än en gång ut i media om detta. I skrivande stund är det totalt fyra katter och en hund som dödats. Vem vet om det blir någon även i natt?

Mardröm.
Ett enda ord. Mardröm. Vi lever i en riktig mardröm.


Jag har även kontakt med en kille som är lika involverad i detta som mig. Han ringde mig strax efter lunch, kom med en del tips och vi kommer att hålla kontakten så fort något nytt sker. Han hade också ringt och tipsat både Kvällsposten och Västnytt om detta. Jag hoppas att dom inser hur allvarligt detta är!


Mardröm....

.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Helt fruktansvärt, vad är det här för galning?!? Duktig du är som gör något så konkret av det - du är dig lik som ordnar och fixar! Tänker massor på er, kampa på och ge inte upp kampen om att hitta den psykopaten som gör det här. Jag hejar på hela vägen från Tønsberg!



Stor kram Caro

2009-08-13 @ 22:29:20
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0