Skräckens kvarter

2009-08-13 | 12:08:14 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
"Lerum, Aspenäsområdet. Ett lugnt och lummigt område. Nära till både centrum och bad i sjön Aspen. Vackra, välbevarade hus som en del är byggda i början av 1900-talet."

Men sen då?

Jag tror att jag lever i ett fullt chocktillstånd. Jag går på adrenalin. Jag glömmer både av att äta och sova.
Fick ett samtal från Stina. Tre katter försvunna från samma gata sedan en vecka tillbaka. Varav den ena ägaren nu fått ett brev i brevlådan. Katten har hittills inte återfunnits.
Brevet har lagts på lådan under natten då ägarna upptäckte det först på morgonen. Det är alltså fullt möjligt att gärningsmannen lade det på brevlådan under samma tidpunkt som Stina och jag vandrade runt med våra flygblad!
Skrämmande tanke!

Vem är denna sjuka människa som cirkulerar omkring i ovanstående beskrivet område?

Artikeln om Torsten och oss kom i Lerums tidning i dag. Här är en länk till den:
http://www.lerumstidning.com/visa_mernyheter.asp?id=10616

"Anders" skrev en kommentar i föregående inlägg om att starta en insamling. Vi pratade faktiskt om det i går, Stina och jag, med några hundägare. Idéen är ypperlig. Jag ska ordna några lämpliga behållare för insamling och placera ut dessa (såvida tillåtelse ges) på Lerums häst & hund, Ica Servett kanske någon i Solkatten köpcentrum.

Som jag tidigare nämnt, det glädjer mig verkligen över de kommentarer, sms och telefonsamtal jag fått. Fortsätt så!
.
Postat av: Anders

Hej igen, vill inte störa men tänk på eventuellt postgiro som alternativ med, bor inte i Lerum men kan tänka mig att stödja ekonomiskt.



MVH/Anders

2009-08-13 @ 12:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0