Små, små steg!

2009-08-03 | 22:44:33 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
Lilla Elsa håller gång på gång på o ställer sig upp, fristående på golvet. Och idag, nu på kvällen så tog hon ett par steg, dunsade snabbt ner på rumpan igen och skrattade av lycka!
Viktor skrek från hallen "ungen går, ungen går". Jag sprang dit och väntade och väntade tills hon gjorde samma sak igen!

Nu dröjer det nog inte så lång tid innan hon springer i väg. Det är alltid lika fantastiskt att se dom första små stegen, så imponerande!

Det kom snabbt en tanke på hur jag ska klara av hösten. Nu jobbar jag ju två dagar i veckan och har med mig henne till jobbet. Hur ska det gå den dagen hon springer omkring?!
Men, det är bara o härda ut. Jag vill heller inte sätta henne på dagis så tidigt utan vill vänta till vårterminen 2010 i stället.

En annan god nyhet, far min har en myyycket spännande affärsidé på gång. Jag är involverad i det men än så länge säger jag inte mer än så. Det ska dock bli spännande att följa ett projekt från scratch. Mycket spännande.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0