Sömnbrist...

2009-08-12 | 11:02:16 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
Solen skiner o vädret ser riktigt lovande ut idag.
Ska senare bege mig ut, tillsammans med Stina, och dela ut flygblad.

Och i eftermiddag är vi bjudna på middag hos Moffe, Roger & Leah. Ska bli supermysigt! Moffe avslöjade att Roger skulle göra egna pizzor med parmaskinka. Min favvo alltså :)

Kunde verkligen inte sova i natt. Jag triggar upp mig själv. Tankarna bara far runt. Det var nog inte förrän närmare halv fyratiden som jag lyckades somna. Känner en ständig oro, för Gösta, för alla andra hundar o katter, för alla barn. För vem vet egentligen vad en sån galning kan komma o ta till härnäst?

Känns som i en film.

Och brevet. Det brev som ägarna till dom två katterna som tidigare dödats fått. Blir det jag som gör upptäckten har jag bestämt mig för att inte läsa det. Man vill inte veta hur tortyren har gått till. Aldrig i helvete!

Sjukt är bara förnamnet och det är så tärande att ständigt leva med denna oro.
En dusch ska jag nu ta mig, släppa tankarna för en stund. Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0