Sorgen....

2009-08-18 | 17:51:32 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
Det känns helt sjukt.
20 år. Hela livet framför sig.

20 mord på djur.

En journalist från Metro ringde precis och ville ha bekräftat en del uppgifter.

Nä, jag kan inte förstå.
Sorgen börjar skölja över mig. Torsten är borta. För alltid.
Mer och mer kommer den krypandes och desto mer inser jag att vi aldrig mer får återse våran älskade vovve.
Hur FAN kan man göra något så grymt mot något levande?
.
Postat av: En sann djurvän

Mina tankar finns hos er och alla de andra som förlorat en kär familjemedlem på detta grymma vis. Skönt att gärningsmannen äntligen är fast men så otroligt mycket han har förstört...

2009-08-20 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0