Svar på kommentar...

2009-08-18 | 23:42:45 | Kategori: Jossie | 6 kommentarer
Svar på kommentar till 123:
Jag är inte det minsta förlåtande. ALDRIG!
Hans mamma har ordagrant stängt dörren för honom, han är aldrig mer välkommen hem. Likadant har hans pappa gjort. Mamman ifrågasatte många saker han gjorde men inte fan tror man att ens barn pysslar med sånt! Hon har ställt honom mot väggen -Nekat!
Jag skulle helst vilja se honom i en elektrisk stol, han är inte vatten värd (inte han och ingen annan våldsbenägen)
En kille som "gärningsmannen" ska inte ut i samhället igen.
Och återigen, jag skulle ALDRIG förlåta en sån här person och ALDRIG vilja se hans fejja!
Bakom galler, där hör han hemma.
.
Postat av: 123

Menade förlåtande mot mamman. Fast man kanske behövde va där och höra vad hon hade att säga. Självklart kan man inte förlåta en sån som han och vad han gjort. Kramar.

2009-08-18 @ 23:53:26
Postat av: 123

Menade förlåtande mot mamman. Fast man kanske behövde va där och höra vad hon hade att säga. Självklart kan man inte förlåta en sån som han och vad han gjort. Kramar.

2009-08-18 @ 23:54:07
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Åh vännen, vilken tragedi det här är! Samtidigt som det måste vara skönt att det har kommit både ett gripande och ett erkännande så är det ju fortfarande en tragedi för er och en tragedi för den här killens familj. Det värsta är väl att han har Asbergers och därmed naturligt saknar empati, vilket gör att mesiga psykologoer kommer att försöka bortförklara allt med "han är ju sjuk".



Hursomhelst, kämpa på i insamlingen och sorgen, tänker massor på dig!



Stor kram Caro

2009-08-19 @ 09:04:42
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com
Postat av: S

beklagar sorgen hemskt mycket har känt mig illa till mods ända sedan jag läste om killen där.. håller med dig att man inte borde ge familjen något helvete tror aldrig de haft dessa intentioner.. RIP torsten

2009-08-20 @ 19:21:39
URL: http://www.fabrikenslott.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vill du att han ska skaka galler eller hamna i elektriska stolen? Hur ska du ha det?

2009-08-20 @ 23:36:18
Postat av: Kennelhusse

Hemsk historia, jag lider med alla som förlorat familjemedlemmar och vänner. Jag skulle ha blivit vansinnig av ilska, men jag hoppas att alla drabbade (och alla andra som är heligt förbannade på gärningsmannen) har vett och sans att, precis som du, skilja på gärningsman och anhöriga. Familjen ska inte behöva lida, de måste själva ha haft ett helvete. Och om en av deras egna katter har "försvunnit" är de själva lika mycket offer.



Jag vet inte om familjen läser den här bloggen, men jag skickar en varm hälsning och en kram till dem ändå. Jag skulle aldrig uppmana en förälder att ta avstånd från sitt barn, men jag hoppas att den uppmärksamhet som gärningsmannen får blir ett helvete för honom i många år framöver. Förhoppningsvis får han den vård han behöver, och förhoppningsvis kommer han aldrig att få möjligheten att döda för sin egen njutnings skull igen. Ta hand om er alla, och om varandra! Och om våra fyrbenta vänner!



/Hunduppfödare

2009-08-20 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0