Tid för pyssel!

2009-08-15 | 22:24:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Nyss hemkomna från våran biokväll på Bergakungen. När vi väl kom dit ångrade vi oss o ville inte alls se "Sommaren med Göran" utan det blev "1 2 3 kapad" i stället. Riktigt, riktigt bra film!
Trots att jag var nära till sömn på vägen in till stan så fanns det inte en chans att somna till i den där filmen. Spännande, action - ja, den innehöll det mesta tycker jag!

Eftersom många av mina projekt blivit lidande på sistone så får jag sätta fart nu. Elsas inbjudningskort ska ut och innan det ska det självfallet klippas o klistras. Just nu håller jag på o skriver ut de material jag behöver.

Känns väldigt tomt utan barnen men samtidigt ganska skönt. Jag kan klampa me fötterna hur hårt jag vill o leva rövare :)

Märker att jag behöver införskaffa en del prylar till kontoret. En Pandurohobbypåse fungerar för tillfället som papperskorg. Pennorna ligger lite varstans. I fönstret står en lampa som inte alls hör hemma här. Men åh va jag trivs här! Detta kommer bli min nya oas :)

Nä, dags att börja klippa o klistra!
.
Postat av: Anonym

Jag vet vem det är!!! Snälla kontakta mig genast!

2009-08-15 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0