Tjugo mord på djur!

2009-08-18 | 16:03:04 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
För en stund sedan fick jag ett samtal i från den kille jag tidigare haft kontakt med via telefon.
Gärningsmannen har erkänt mord på TJUGO djur. TJUGO!!!
Citerar "dessa fyra fall som framkommit media är bara toppen av isberget"

Fick ett samtal från en dam tidigare idag, hon har startat en insamling på sitt håll och hittills fått ihop 7000kr. Dessa pengar kommer att gå till den eller de som lämnat in dom avgörande tipsen till polisen.
Jag ska under morgondagen starta ett plusgirokonto (90-konto) där andra medmänniskor kan betala in valfri summa.

Jag är oerhört tacksam för allas engagemang i detta. Och trots sorgen så jublar jag över den uppbackning jag/vi faktiskt fått!
Till den eller de som är intresserade av att betala in valfri summa till denna minnesfond, hör gärna av er till mig via mail så skickar jag uppgifter om inbetalning.
Min mailadress: [email protected]
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0