Publicerade artiklar

2009-08-10 | 00:06:36 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
Det är svårt att tro att det finns sådana idioter, sådana sjuka människor i det land man lever i.
Älskade Torsten...

GT ringde hem till mamma o pappa sent i går kväll. Idag publicerades artikeln. Likaså i Lerums tidning (nätupplagan) och i Göteborgsposten.

Det känns overkligt att läsa det. Man vill inte tro att det har hänt.

Efter att ha köpt tidningen åkte jag upp till Camilla o Anders. Vi ska dela ut flygblad på tisdag och i morgon ska jag kontakta både GT och Lerums tidning... Något måste hända, något måste ske. Nästa gång kanske gärningsmannen ger sig på ett barn eller en annan människa.
Jag tillbringar helst dagarna i min ensamhet eller tillsammans med dom som förstår, lider med mig och backar upp mig. Jag vet inte vilka resurser som läggs på ett fall som detta men jag tänker göra det jag kan. I och med att det tidigare har utförts två fall av djurplågeri så hoppas och tror jag att polisen anstränger sig.

Enligt GT och de vittnen som upptäckte vår älskade så kan tortyren utförts någon annan stans än på den bro han hittades död. Det kan mycket väl stämma. Jag försöker dock inte spekulera kring det mer utan först och främst vill jag invänta svaret från obuktionen. Antar att dom ringer i morgon.

Jag köpte en bukett röda rosor och lade på platsen där han hittades död. Det känns overkligt. Och minst sagt förjävligt.

Länk till GT´s artikel:
http://www.gt.se/nyheter/1.1666000/hund-hittades-lemlastad-och-dodad
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0