Välförtjänt; en biokväll!

2009-08-15 | 16:45:53 | Kategori: Vardagsbestyr | 4 kommentarer

Inga telefonsamtal i dag från varken press eller information om fler dödsfall. Känns så skönt!
Man får andas ut lite innan det är dags att plocka ner sorgen och kämpandet från hyllan igen.

Läste i Göteborgposten i morse den artikel jag länkade till i går, där jag gör en del uttalanden. Det är verkligen på tiden att GP hakar på och trycker någonting om detta som hänt, på måndag kommer det bli en större, mer personlig artikel också.

I kväll, eller närmare bestämt, om en halvtimme ska Viktor o jag åka in till stan. Tänkte se "Sommaren med Göran" på bio. Elsa har varit hos farmor hela dagen medan Wilma sällskapats av mormor o morfar. Aspenäs Triathlon gick för start i morse och både mamma o pappa är, som varje år, involverade och engagerade i det.
Viktor har grejat med köket, jag har tagit hand om VÄRLDENS tvättberg som skulle sorteras, strykas och läggas in. Jag tror ingen utan barn förstår hur mycket tvätt det egentligen blir från två små knattar. Otroligt!

Nä, dags att bege sig. Slänga på sig kläderna först kanske :)

Ps. Tack för fler peppande kommentarer! Det betyder jättemycket!

.
Postat av: Benny

Läs det senaste:



https://www.flashback.info/showthread.php?p=18197937#post18197937

2009-08-15 @ 22:20:48
Postat av: Malin

Jag är så ledsen att ni förlorade er hund på det här fruktansvärda sättet. Hoppas innerligt att de hittar personen som gjorde det så att straff kan utdelas.

Mina varmaste tankar går till dig och din familj.

2009-08-16 @ 10:11:42
Postat av: Josefin

Benny: Länken fungerar inte :(

2009-08-16 @ 10:49:47
URL: http://mrsjossie.blogg.se/
Postat av: Benny

ok troligen kommer den upp snart. klara och suspekta kopplingar gjordes till 20åringen i den tråden.

2009-08-16 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0