Virrepanna

2009-08-06 | 22:12:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åh, jag tog så många söta bilder idag på barnen men hittar inte överföringskabeln till mobilen! Vart sjutton kan jag ha lagt den? Visserligen går det att ladda upp bilderna via bloggen men formatet och kvaliten blir så mycket sämre då. Typiskt, typiskt...

Äsch, ska ge mig i väg på jakt ett tag till och hoppas på att jag finner den.

Åt middag hos mor och far... idag igen. Egengjorda hamburgare på nymalen nötfärs, GI-hamburgerbröd (mammas idé), bacon ost och massa goda tillbehör. Söta, underbara mormor var också på besök och hade köpt med sig en bullkrans och lite småkakor. Dom är så bra på det där mormödrar, köpa kakor o annat gott :)


Mina underbara tjejer Wilma och Elsa åker skrinda i sommarvärmen!

Ps. Samtidigt som jag skriver detta blogginlägg ligger jag och beundrar golvet som vi fick levererat, det ligger ännu i sina paket men det kommer bli såå bra!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0