Bekännelser...

2009-12-24 | 11:02:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det är en sak som ständigt gnager...
Tankarna cirkulerar runt, runt...

Hur ska man göra.
Vad är rätt? Hur ska man kunna veta det?

Det finns heller inget facit i världen som kan ge mig svar. Bara jag själv. En tung, tung börda över mina axlar.
Men vem kan man lita på? Vem kan man lätta sitt hjärta för?

Året som gått har varit tungt. Det är ofattbart hur lång listan kan göras över saker som har hänt. Det som är officiellt är ju Torstens bortgång. Resterande är tabu att prata om. Särskilt på ett ställe som bloggen.

Bägaren är på väg att rinna över.... så är det bara. Totalt tom i huvudet är vad jag är. Jag vet inte hur, jag vet inte när, jag vet inte varför....

Oavsett så "ska" man vara gó o glad idag... God fucking jul...

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0