Betongskiva nr 2

2009-12-08 | 22:07:26 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer

Bänkskiva del två AV två - check!

I dag var Viktor smart nog o bad brorsan om bärhjälp också. Alltså, tre stycken, starka karlar :) För varje del som läggs till känns det som ett steg närmare ett färdigt kök.

Så här ser det ut i köket just nu (induktionshällen är inte riktigt monterad ännu då hålet var lite, lite för litet på ett ställe. Något som under morgondagen ska slipas bort)







I morgon ska jag på möte på eftermiddagen men efter det ska jag stanna till o köpa kakel. Såg att Interkakel hade ett snyggt som var med i deras senaste annonsblad. Måste också försöka smita in på IKEA och se om lådfronterna som var slut sist kommit in. Hoppas det. Irriterande att inte få det klart på grund av en sådan sak.

Snart är det läggdags, upp tidigt i morgon och hoppas att jag INTE försover mig igen... Natti natti!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0