Det där med julklappar...

2009-12-15 | 22:14:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Varje år. Varje år så ligger det ett x antal julklappar under granen med följande text på etiketten "God Jul Josefin önskar Tomten". Konstigt nog har detta antal ökat år efter år.

Kanske har tomten blivit snällare och mer givmild eller så kanske jag har blivit snällare?!

Sitter o fundilurar och funderar. Inte på livet eller framtiden utan om det där med julklappar. Har surfat runt o hittat en hel del fint till mig själv. Nelly.se har t.ex. jättemycket som faller mig i smaken. Även fast jag inte använder "den där" snygga festblåsan mer än en gång så känns det som ett måste i var kvinnas garderob :)

Jobbigt val. Svårt val.
Äsch, det är ändå så många klappar under granen...
Det kanske inte ens är någon som märker det?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0