God kväll!

2009-12-10 | 22:43:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har, sedan senaste blogginlägget, roat mig med:

1) Att köpa kakel
2) Beställa tapet
3) Titta på när Viktor kaklat
4) Dammsugit x antal gånger
5) Jobbat
6) Försovit mig två av två morgnar
7) Spenderat tid framför tv´n: Bonde söker fru och Mammas pojkar

Kort och gott, köket är färdigkaklat (inklusive fog). Tapeten ska hämtas i morgon. I och med att det blev lite tajt om tid fick vi välja en lagervara, utbudet från Midbec, Boråstapeter och Eco. Det blev en svart/vit historia i från Boråstapeter. Viktor ville egentligen ha en järvare tapet, randigt i alla möjliga färger medan jag ville köra på säkra kortet. Men för att köket inte ska kännas allt för sjukhusaktigt så hoppas jag att jag får en köksberedare från Kitchen Aid i en klatschig kulör. Vet dock inte om jag varit så snäll i år :)

Har precis tagit mig en lååång och välbehövlig dusch. Ja, i och med att jag försov mig även i morse så hann jag inte mer än att tvätta av mig. I morgon är vi inbjudna på jultallrik med övriga hyresgäster i huset. Ska bli så trevligt, så trevligt. Tjejerna går på dagis fram till kl. 14.00 så jag hinner jobba ett par timmar också. Vilken lyx va?!

Vi hörs i morgon! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0