God morgon!

2009-12-04 | 09:41:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jättekul o bli väckt sådär tidigt. I love it....inte.
Efter gårddagens inlägg så tittade jag på reprisen av Mammas pojkar (ja, jag är nördig) och klockan hann bli rätt mycket. Har alltså mig själv o skylla att ögonen går i kors. Typiskt.

Längtar tills Viktor kommer hem då vi ska montera lådor i köket och sätta dit första bänkskivan. Hoppas bara på att våran blandare är på väg. Eftersom den består av elektronik så hade tydligen första sändningen av dom försenats på grund av felprogrammering.

Funderar också på vad man ska hitta på idag. Det är kallt o regnigt ute men barnen är nog lika rastlösa som mig. Shopping är inte direkt deras grej. Lekparken i detta vädret är inte min grej :)
Ja, vi får se vad vi ska roa oss med. Vi hörs lite senare!

Förresten, köpte mina tre första julklappar i förrgår. Leksaker till barnen. Lite julklappsshopping måste i alla fall planeras in inom kort!

Ha en bra dag!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0