Lucky me :)

2009-12-25 | 23:26:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag måste varit extremt snäll i år.
En systemkamera från Canon från pappa. En kort, svart skinnjacka från Jofama som Viktor köpt samt ett vistelse på Varbergs kurort, också från pappa. Utöver det flertalet välbehövliga o söta saker från syskonen o de övriga släktmedlemmarna. Toknöjd är jag. TOKNÖJD!

Öppnade först paketet med kameraväskan, när jag såg skymten av den putte jag undan kartongen för att ge mig på det tillhörande paketet. Likt ett barn slet jag upp pappret, lyste som en sol och gav pappa en BAMSEKRAM. Kvällen ägnades alltså åt min kamera :)

Barnen fick massa fina klappar dom med. Ingen lågkonjektur här inte :)
Maten var god, sällskapet likaså. En helmysig afton. Precis så som det ska vara vid jul!


Bror min på självaste julafton.


Jag och mina, något mindre normala, syskon.
Som jag nämnt tidigare; ett foto utan en grimas är svårt att få till!


   
Så här lycklig blir man efter att tomten besökt en.
Observera Wilmas klädsel: full prinsessutstyrsel :)


Nu är jag trött efter andra rondens julbord som ägde rum idag. Magen är tjockare än tjockast o jag känner mig som en valross. Längtar tills på måndag, en arbetsvecka med realisationer i butiken och mycket spring (= hej då magen). Natti natti!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0